Business Service Management

S&T Romania promovează și susține soluțiile Business Service Management furnizate de BMC Remedy, HP Software şi IBM Tivoli. Portofoliul nostru BSM aduce o abordare globală și o platformă unificată pentru managementul afacerilor şi serviciile IT, oferind beneficii precum:
  • Reprezentarea vizuală a dependențelor dintre procesele de afaceri, aplicații de business și infrastructura IT (servere, stocare, rețele, middleware și baze de date)
  • Nefuncționare redusă și timp mai scurt de rezolvare a problemei, deoarece sprijinul IT se concentrează pe rezolvarea problemelor relevante de business.
  • Eficiență operațională, deoarece operatorii pot utiliza o singură consolă pentru examinarea stării serviciilor afacerilor, precum și pentru afișarea vizualizărilor infrastructurii IT.
  • Vizualizările serviciilor afacerilor pot fi personalizate și activate pentru examinare de către utilizatorii de afaceri, oferindu-le o modalitate pentru o mai bună înțelegere a modului în care infrastructura IT funcţionează.
  • Grupul operațiunilor IT capătă o credibilitate mai mare în afaceri, prin demonstrarea înțelegerii modului în care susține procesele de afaceri și prin îmbunătățirea comunicațiilor.
O distincție importantă între furnizorii de software BSM se referă la modul în care produsele lor interacţionează cu restul portofoliului de management al sistemelor. Furnizorii de management ai companiei, cum ar fi BMC, IBM și HP, oferă produse care se bazează pe propriile lor colectoare de date de infrastructură de proprietate, dar includ tehnologia de a interacționa cu alte programe de colectare a datelor. Implementarea cu succes a programului de gestionare a service-ului afacerilor necesită o hartă detaliată a proceselor de afaceri relevante ale companiei, precum și a resurselor IT de care depind. Exactitatea acestei hărți va determina eficacitatea proiectului BSM.

Business Service Management constituie integrarea și consolidarea sistemelor de management cu managementul afacerilor. Reprezintă crearea de contracte de service și la nivel operațional (SLA / SLO), contracte de bază (UPC-uri), politici, reguli și praguri pentru service-urile afacerilor, aplicatii, procese, activități și tranzacții în același fel în care se realizează pentru un server sau un dispozitiv de rețea. Business Service Management tratează este despre activarea operațiunilor IT și sprijinirea personalului cu informații utile care îi ajută să înțeleagă impactul asupra afacerii în termeni de afacere. Business Service Management ajută IT-ul la toate nivelurile, să prioritizeze restaurarea, îmbunătăţirea comunicării, și să stabilească relații mai profunde cu colaboratorii lor de afaceri.

Business Service Management Software (BSM) susține alinierea IT-ul cu procesele de afaceri. BSM constituie nivelul superior software-ului Managementului Serviciilor IT (ITSM), pe care multe organizații îl folosesc pentru a monitoriza infrastructura și serviciile dintr-o perspectivă IT. De exemplu, un BSM metric (concentrat pe afaceri) ar putea analiza impactul euro / dolar la caderea serverului, spre deosebire de un ITSM metric (concentrat pe IT) identifică procentul de funcţionare pentru același server. În principal, BSM ajuta IT-ul și afacerile să înceapă să înțeleagă ce se întâmplă cu procesele lor de afaceri dintr-o perspectivă a activităţii comerciale. Există caracteristici comune care funcționează între diversele oferte BSM. Soluțiile noastre BSM subliniează aceleași beneficii precum capacitatea de a furniza servicii de afaceri mai rapide și mai consecvente, în timp ce costurile IT scad în ansamblu, descreşte riscul afacerilor și cresc veniturile afacerilor. Aspecte comune în oferte includ:

  • Accent pe utilizarea celor mai bune practici, cum ar fi următoarele standarde ITIL (IT Infrastructure Library).
  • Importanța unei Baze de Date pentru Managementul Configuraţiei (CMDB), unde sunt stocate informații despre bunuri IT, cum ar fi servere, routere și desktop-uri. Conceptul de CMDB a reieşit din ITIL, și conține istoricul și relaţiile interne dintre componentele sistemului. În conformitate cu ITIL, această bază este esenţială pentru managementul service-urilor. CMDB poate fi o bază importantă pentru o ofertă BSM.
  • Asigurarea unui mijloc de a trasa o schemă a resurselor IT pentru procese de afaceri.
  • Asigurarea unui tablou de bord pentru vizualizarea unor măsurători concentrate pe afaceri la un nivel superior.