03.06.2016 | Romania

Este necesar ca firmele de utilități să îmbunătățească interacțiunea cu clienții

La nivel mondial, utilitățile sunt sub presiune. Cetățenii cer energie și apă care nu afectează mediul. Acționarii caută eficiență operațională pe măsură ce forța de muncă îmbătrânește, iar infrastructura necesită înlocuire. Reglementatorii cer și ei raportare detaliată pe operațiuni. Operatorii caută acțiunea în inițiativele de smart grid și metrică smart pentru a adăuga inteligență infrastructurii. La rândul lor, clienții caută caliate la prețuri convenabile.
În acest context, S&T Romania a organizat împreună cu Oracle România si Multi Data Soft evenimentul ”Today's utilities digital transformation”, in data de 3 iunie 2016 la Hilton Athenee Palace din București.

Participanții au avut șansa de a vedea live demo-uri și studii de caz care să-i ajute în imbunătățirea realației cu clienții, de a vedea care sunt cele mai noi tendințe în piață și de a cunoaște factorii de decizie din industria în care activează.
S&T Romania - lider pe piața integratorilor IT din România este și furnizor de soluții (hardware & software) și servicii complete de smart metering și smart grid.
Prezent la eveniment, colegul nostru Florin Bogdan, Solution Arhitect - S&T Smart Energy, a trecut in revista competențele companiei precum și expertiza în acest domeniu.

”Ne numărăm printre firmele furnizoare de contoare inteligente. Fiecare client are particularitatea sa și specificul său de integrare. Ne putem plia și pe aceste cerințe. De asemenea, se pot integra în sistem sursele regenerabile ale clienților sau cele ale companiei dar și anumite dispozitive de mobilitate electrică”, a declarat Florin Bogdan.
”În ceea ce privește contoarele inteligente, pe lângă citiri diferențiate, acestea raportează și diferite evenimente. Datele de la contoarele inteligente pot fi folosite și de firmele de distribuție pe partea de management a rețelei. Distribuitorii trebuie să aibă o soluție care să le permită să facă diverse măsurători atunci când primesc informații că a fost reparată o cădere de tensiune, de exemplu. De asemenea, în caz de dezastre naturale, companiile furnizoare trebuie să știe cât mai repede care sunt zonele care nu mai au curent. În cazul în care sunt sesizate tentative de fraudă trebuie să fie posibilă transmiterea de informații și gestionarea situației fără intervenție umană”, a explicat Tudor Grozav – Utilities Senior Industry Consultant, Oracle Romania.
”Rolul tehnologiei este acela de a crește calitatea vieții, de a reduce costurile și de a aduce venituri mai mari. De aceea companiile sunt cele care investesc mult în IT. Multe dintre aceste companii activează în domenii ca petrol și gaze, minerit și industria energiei”, a afirmat Alin Voiculeț, Technology Senior Sales Consultant, OracleRomania.
Oracle oferă soluții de analiză predictivă, analiza informațiilor colectate de către senzori pentru a putea estima unde și când ar putea apărea următoarele incidente pentru a le putea preveni.
S&T Romania este unul dintre principalii furnizori de soluții și servicii IT de pe piaţa locală.
În cei peste 20 ani de activitate locală, S&T s-a implicat constant în dezvoltarea infrastructurii informaţionale din România. Compania oferă soluţii informatice adaptate necesităţilor clienţilor, bazate pe un portofoliu bogat de aplicaţii software, infrastructură hardware şi de comunicaţii, precum şi o gamă completă de servicii de consultanţă, proiectare, implementare de soluţii IT complexe, management de proiect, servicii de suport tehnic şi mentenanţă pe bază de SLA dar si soluții de smart metering si smart energy.
Compania se adresează în special clienţilor din firmele medii și mari din domeniile producţiei industriale, telecomunicaţiilor, administraţie publică şi comerţ, precum şi furnizorilor de servicii financiare și companiilor de utilităţi.