IT Support Engineer

Inginer suport IT

Rol:

• Gestionarea infrastructurii si a sistemelor IT de ultimă generație locate în sediile clientului – Sharepoint-ul și CRM-ul customizat pentru client.

Responsabilitati:

• Gestionarea și rezolvarea incidentelor în urma procedurilor standard de operare (POS);
• Gestionarea alertelor de la sistemele automatizate;
• Gestionarea escaladarilor problemelor de la alte echipe și asigurarea că rezoluția este atinsă;
• Pregătirea mediilor de dezvoltare, implementarea aplicațiilor și a actualizărilor patch-urilor în mediile de dezvoltare, asigurarea calității și pe producție în conformitate cu procedurile standard de operare publicate (SOP);
• Evaluarea nevoiilor și a deficiențelor, inclusiv managementul și planificarea capacităților și performanțelor;
• Interfața cu clienții interni.

Criterii de angajare obligatorii:

• Experiență relevantă anterioară cu soluțiile Microsoft Enterprise.
• Foarte bune cunostinte de limba engleza
• Familiarizare (sau înțelegere buna a tehnologiilor similare - o experiență minimă de 1 an pe tehnologii) cel puțin 3 pe următoarele:
o Microsoft Windows Server (2008 R2 and above)
o Microsoft IIS 7.5/8
o Microsoft SharePoint 2013 including SharePoint PowerShell
o Microsoft SQL Server (2012, 2014)
o Microsoft Dynamics CRM
o Microsoft Powershell / XML scripting

• Înțelegerea foarte bună a proceselor IT (managementul incidentelor și problemelor, managementul schimbărilor). În mod ideal, certificare ITIL Foundation.