31.05.2007 | Romania

S&T şi HP au deschis Customer Concept Center în Romania

Centrul prezintă concepte unice pentru centrele de date IT şi procese pentru soluţiile de Business Critical Infrastructure care vor impulsiona activităţile şi pieţele din regiune

S&T şi HP au deschis astăzi la Bucureşti Customer Concept Center, un centru care va oferi clienţilor din regiune posibilitatea de a testa şi personaliza soluţiile de afaceri pe care cele două companii le oferă, în special soluţiile destinate centrelor de date IT şi soluţiile de Business Critical Infrastructure.

Parteneriatul dintre Grupul S&T şi HP se bazează pe relaţii de afaceri cu vechime de peste un deceniu. Obiectivul comun al celor două companii este acela de a pune la dispoziţia clienţilor lor cele mai bune soluţii, adaptate necesităţilor specifice şi de a le asigura suport complet pentru procesele de afaceri pe care le derulează. Grupul S&T este cel mai mare HP Preffered Partner în regiunea Europei Centrale şi de Est, iar S&T România este unul dintre cei mai importanţi parteneri locali ai HP în România, având specializări deosebite dovedite într-un număr semnificativ de proiecte complexe. Această expertiză a stat la baza deciziei echipelor de management ale S&T AG şi HP privind deschiderea Customer Concept Center la Bucureşti, centrul având responsabilitatea de a oferi suport pentru toate subsidiarele grupului S&T.

„Gradul de specializare de pe piaţa IT este în continuă creştere. Acest centru de competenţă ne permite să oferim servicii de cea mai înaltă calitate tuturor clienţilor noştri din ţările în care Grupul S&T este prezent. Pentru multe companii, valoarea adăugată depinde într-o mare măsură de eficienţa sistemelor şi a proceselor IT implementate. Componenta IT a organizaţiilor clienţilor noştri trebuie să răspundă rapid la modificările solicitate de piaţa în care îşi desfăşoară activitatea. Prin specialiştii noştri, le oferim consultanţă şi îi sprijinim în efortul de evaluare, testare şi implementare a unor sisteme IT de înaltă performanţă”, a explicat Christian Rosner, CEO al S&T AG.

„Acest centru de competenţă dezvoltat în comun subliniază angajamentul HP de a oferi clienţilor suportul necesar în adresarea şi rezolvarea problemelor IT cu care se confruntă prin ridicarea nivelului de eficienţă a componentei IT. De asemenea, implicarea în acest proiect evidenţiază angajamentul HP în susţinerea partenerilor săi, în particular a S&T. Cu expertiză în furnizarea de soluţii adecvate pe diferite pieţe locale şi colaborarea îndelungată cu HP – nu numai în România, ci la nivelul întregii regiuni a Europei Centrale şi de Est –, S&T este un adevărat partener pan-regional care adaugă valoare soluţiilor HP”, a declarat Eric Lallier, Director Channel Business CEE – Hewlett-Packard.

Customer Concept Center a fost proiectat special pentru a furniza consultanţă clienţilor, a evalua noi tehnologii şi pentru a oferi suport tuturor fazelor din proiectele IT. Pentru a realiza aceste lucruri, centrul este echipat cu o gamă completă de echipamente şi software care îi permit rularea de teste pe toate tipurile de platforme, în special când este vorba de proiecte complexe. Soluţiile pot fi testate în condiţii reale de către clienţi, cu întregul suport din partea S&T şi HP. Clienţii au posibilitatea, astfel, de a testa soluţiile fără a supune la riscuri propria infrastructură IT, putând aprecia eficient calitatea soluţiilor în condiţii de cost prietenoase. Soluţiile testate şi cele care se pot construi în Customer Concept Center dovedesc conceptele comune ale echipelor de specialişti ai HP şi S&T.

Concepte şi instrumente


În CCC clienţii au posibilitatea să testeze concepte de Business Continuity & Availability (Data Protection, Backup/Recovery sau Replicare), concepte şi soluţii pentru Information Lifecycle Management (Business Intelligence sau soluţii de baze de date şi ERP), concepte de servere (precum Clustering şi Virtualizare). Toate aceste concepte sunt demonstrate folosind o arhitectură bazată pe familiile de servere HP Proliant şi Integrity şi pe suita de echipamente de stocare HP, toate integrate într-o structură IT flexibilă şi adaptivă. Utilizând programe şi aplicaţii de business de la Microsoft, Oracle, SAP, LiveLink, Cognos, VMWare şi HP Software, pot fi construite şi testate platforme cât mai apropiate de condiţiile reale ale clienţilor.

„Customer Concept Center dovedeşte angajamentul nostru de a sprijini şi dezvolta companiile din România, de a fi siguri că pentru clienţii noştri există o testare riguroasă a tuturor soluţiilor IT înaintea implementării”, a spus Radu Enache, Country Manager – HP România. „Este datoria noastră să ajutăm clienţii să administreze şi să transforme mediul IT din organizaţiile lor pentru a-şi optimiza performanţele de afaceri”, a completat Enache.

„Colaborarea pentru dezvoltarea Customer Concept Center este rezultatul unei îndelungi şi fructuoase abordări comune a oportunităţilor de afaceri de către companiile S&T şi HP. El reprezintă în aceeaşi măsură angajamentul comun de a ne sprijini şi îndruma clienţii pentru a obţine cele mai bune rezultate în urma investiţiilor efectuate în IT”, a declarat Bogdan Cocora, Managing Director – S&T România.