Operator Call center – level 1

Responsabilitati:

Interactionarea directa cu beneficiarii, prin telefon, fax, email in ture 24x7

·       Rezolvarea incidentelor cauzate de lipsa cunostintelor de instalare/ configurare/ administrare/ utilizare a aplicatiilor/ echipamentelor

·       Rezolvarea incidentelor documentate cauzate de instalarea, configurarea, administrarea, utilizarea defectuoasa a aplicatiilor/ echipamentelor

·       Preluarea incidentelor care semnaleaza bug-uri in aplicatie si cererile de  imbunatatire ale acesteia.

·       Preluarea solicitarilor de interventie asupra echipamentelor aflate in garantie

Criterii de selectie:

·       cunostinte utilizare calculatoare personale;

·       cunoastere SO Windows XP/7/8/10;

·       operare cu suita Office 2003, 2010, 2013;

·       cunoastere navigatoare Internet Explorer si Chrome;

·       cunostinţe de limba engleza (cel putin pentru intelegerea mesajelor de eroare ale produselor software utilizate curent la sediul beneficiarului);

Despre noi:

S&T Romania a fost infiintata în 1994 ca filiala a S&T System Integration & Technology Distribution AG - Austria. Compania s-a dezvoltat continuu de la stadiul initial de distribuitor IT, facand progrese rapide catre atingerea obiectivului corporatiei de a-si extinde pozitia de lider în furnizarea de consultanta, solutii şi servicii IT în Europa Centrala si de Est si in regiunea tarilor vorbitoare de limba germana.

S&T Romania este un integrator de sistem major pe o piata cu un inalt nivel de competitivitate. Compania ofera o gama variata de servicii de consultanta IT, dezvolta si implementeaza solutii personalizate si le asigura clientilor asistenta non-stop.

 

Application:
If you know somebody suitable for this position or if you want to apply, please send a detailed CV by e-mail: jobs@snt.ro