Operator Call center – level 2

Responsabilitati:

Interactionarea directa cu inginerii de suport nivel 1, in ture 24x7:

·       Rezolvarea si documentarea incidentelor cauzate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, solutia urmand sa fie furnizata beneficiarului de catre inginerul de nivel 1 care a preluat incidentul.

·       Rezolvarea problemelor legate de conectivitate

·       Escaladarea catre inginerii de suport tehnic level 3 a incidentelor care semnaleaza bug-uri in aplicatii si cererile de  imbunatatire ale acestora.

·       Rezolvarea incidentelor cauzate de lipsa cunostintelor de instalare/configurare/administrare/utilizare a aplicatiilor/echipamentelor

·       Rezolvarea incidentelor documentate cauzate de instalarea, configurarea, administrarea, utilizarea defectuoasa a aplicatiilor/echipamentelor

·       Preluarea incidentelor care semnalează bug-uri in aplicatie si cererile de  îmbunatatire ale acesteia.

·       Preluarea solicitarilor de interventie asupra echipamentelor aflate in garantie

Criterii de selectie:

·       Minim 3 ani experienta in administrare de sisteme de operare de tip server (Microsoft/Linux)

·       Cunostinte limba Egleza nivel mediu

·       Familiar cu (sau experienta anterioara cu tehnologie similara – minim 1 an experienta pe tehnologie) la cel putin 3 din urmatoarele:

o   Microsoft Windows Server (2003 si/sau 2008 R2) sau Linux (Suse)

o   Microsoft SQL Server

o   Oracle Database

o   Solutii de monitorizare si principii

o   Microsoft Powershell

Despre noi:

S&T Romania a fost înfiinţată în 1994 ca filială a S&T System Integration & Technology Distribution AG - Austria. Compania s-a dezvoltat continuu de la stadiul iniţial de distribuitor IT, făcând progrese rapide către atingerea obiectivului corporaţiei de a-şi extinde poziţia de lider în furnizarea de consultanţă, soluţii şi servicii IT în Europa Centrală şi de Est şi în regiunea ţărilor vorbitoare de limbă germană.

S&T România este un integrator de sistem major pe o piaţă cu un înalt nivel de competitivitate. Compania oferă o gamă variată de servicii de consultanţă IT, dezvoltă şi implementează soluţii personalizate şi le asigură clienţilor asistenţă non-stop.

Application:
If you know somebody suitable for this position or if you want to apply, please send a detailed CV by e-mail: jobs@snt.ro